18 Şubat 2015 Çarşamba

Makarna Yemeği

Merhabalar. Bugün en sevdiğim yemeklerden makarnadan bahsedeceğim. Bildiğiniz gibi makarna süper bir yemektir. Peynirli, maydanozlu, soğanlı, sarımsaklı bir çok çeşidi vardır. Azımız sulanıyor bu güzel yemekle. Makarnalar artık marketten alırken bile renkli falan makarna var yada spagetti denilen çubuk makarnası da güzel peynirle daha iyi. Hazır soslu makarna bile var ne güzel hem de çok kolay yapılıyor. Doyurucu bir özelliği var mübarek makarnanın ben çok severim.
Ama kaşar peyniri ile fırında pişirilmesi de var ya o kadar lezzetli olur ki süper. Peynir üzerinde eriyor falan çok güzel oluyor. Yanında ne yerseniz de gene yerini tutan az yemek vardır benim için.

Daha sonra işe sarımsaklı makarna yapılır ama ben onu pek sevmem. Sarımsağı sade yiyebiliyorum da unun için. Hem sarımsak ağızda acayip koku yapıyor. Bu da ağız kokusuyla birleşince çok berbat kokuyor ama haşa sarımsağın kendi kokusu daha iyidir ama işte ağız kokusuyla birleşip berbat bir koku oluşuyor. Bu kokuya kişinin kendisi de dayanmakta zorlanır eminim ki. Günümüzde herkes makarna pişirebilir ama güzel yapamaz herkes. Bu işte de bence püf noktası var yahu. Ben güzel yapamam mesela. Ben yumurtayı yağda güzel yaparım onu başka yazıda anlatırım. Çocukken öğrenmiştim çok kolay yumurta yapmak.

Makarna bir yemek sanatıdır. Acayip çeşitleri var daha çok italya'da daha da ilginç tatta çeşitleri mevcut. Ama Türk makarnası gibi yok tabi ki. Makarnayı biz üretebiliyoruz sanırım. Neyse makarnayı herkes yer bilirsiniz. Çok lezzetinden tutun da koku görüntü ve tat. Üçü bir arada ne bu kahve mi yok makarna :) Ayranla iyi gider ama genelde makarna yanında iyi bir kaymaklı ayran olacak öf süper. Karnım yavaş yavaş acıkmaya başlıyor. Benden bu kadar siz de yiyin bari. Eminim ki bu yazımdan sonra yüzlerce insan makarna yer. He ben yazınca öyle olur haha. Övünmek iyi değil ama neyse şaka yaptım. Kim yiyecek ki okuyup bu yazıyı okuyan makarnadan bıkmıştır eminim. Oh hepsi bana kaldı siz yemeyin :) . Sonraki yazıda görüşmek üzere makarna fotoğrafı çekersem koyacağım. ☺☻♥