15 Ocak 2015 Perşembe

Counter Strike 1.17 Online Oyunda Duvardan Geçme

Merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere Counter Strike Oyununda duvardan nasıl geçilir yer altına nasıl inilir özellikle bunun için cs_mansion map haritası üzerinden anlatacağım. Sadece hile kullanmadan bu harita üzerindeki bir yerde duvardan geçilebiliyor. Başka yerlere de geçen var ama ben 2 yer kullanıyorum. Bunlardan 1. sini fotoğraflarla anlatalım. Öncelikle aşağıda ki yere yani yaptığım gibi oyundaki duvarın üstüne  çıkın.

Counter Strike 1.17

Şekilde gördüğünüz gibi oyuncu duvarın üzerine çıkıp bu yere gelince kırmızı ok ile işaretlediğim ve halka içine aldığım duvarın o kısmı sanki çatlak gibi görünüyor. Bizde o çatlaktan ineceğiz ama çok yavaş bir şekilde yani tuşa bas çek , bas çek şeklinde basarak oradaki zemine yürüyeceğiz.
şimdi onu nasıl yapacağınızı gösteren bir fotoğraf koyacağım.
Counter Strike 1.17
Evet bu şekilde yavaş yavaş w tuşu ve ya hangi yön okunu kullanıyorsanız onunla bas çek usulu ile yavaşça inin yam düştüğünüzde yarınız duvarın içinde içinde kalacak o zamanda sadece dikkatlice koşup içerideki tünele atlayabilirsiniz oyuncular sizi orada sizi vuramayacaklar. Şimdi yavaşça inince oyunda yarınız duvarın içine girmiş fotoğrafı ve tüneldeki fotoğrafı yükleyeceğim bunların hepsini kendim yapabiliyorum fotoları ben çektim. Daha sonra paint ile düzenledim. Burada önemli olan başka bir husus ise third person view yani c tuşunu kullanmayın ben sadece göstermek için c ye bastım fotoğrafta. Oyuncuyu da görün diye bunları first person view modu ile yapın.
Counter Strike 1.17
gördüğünüz gibi inince sabit durarak duvarın içinde olduğumuzu teyit ettiğimize göre artık yürüyüp tünele atlayabiliriz. Bu fotoğrafta da c kullanmadım. Sadece ilk fotoğrafta kullandım bölgeyi göstermek için. Şimdi tünele atlayıp fotoğrafımı çekeceğim.

Counter Strike 1.17
Ve artık gördüğünüz gibi tünelin içindeyim. Video nasıl çekeceğim bilmiyorum ekrandan yani o yüzden belki sonra çekerim. Öğrenirsem . Bir de duvar arkasında durma var. Diğer oyuncuların sizi görmediği yer yani siz oları vurabiliyorsunuz. Onlar ne olduğunu anlamıyor. Bazıları :)
Neyse bir sonra ki yazıda onu yazarım seri 2 olarak şimdilik bay bay ☺☻♥.