23 Şubat 2015 Pazartesi

İstanbul İşletme Enstitüsü Ücretsiz Online Eğitimleri

Merhabalar. Ücretsiz ve online eğitim veren tüm kurumların arkasındayız. Bugün de İstanbul İşletme Enstitüsü' nden bahsedeceğiz. Bu kurum da ücretsiz ve sertifikalı eğitimleriyle güzel bir kurum daha ben bir eğitime başlamadım ama eğitimlerinin güzel olduğunu düşünüyorum. Ama bir husus var ki bu da ilginç sertifika kodu yolluyorlarmış ve bu kod kontrol ediliyormuş.
Neyse bu ücretsiz eğer ıslak imzalı has bir sertifika istiyorsanız onu da yolluyorlarmış ama 49 TL yanlış hatırlamıyorsam bedeli varmış. Bu eğitimlerin çoğu bir hafta ve yüksek lisans düzeyinde olduğundan bahsediliyor. Bu kuruluşun bir uzaktan eğitim sayfası da mevcut oradan eğitimler izlenebiliyor. Eğitime bir gün kala kullanıcı adı ve şifre yolluyorlar. Bunlarla eğitimlere giriş yapılabiliyor.

Bu arada aynı anda ikiden fazla eğitim alınmıyor. Bu dersler canlı da veriliyormuş bu da harika başka bir özelliği. Çünkü, ders sırasında hocaya soru sorabilirsiniz ve sınıfta kimse dikkatinizi dağıtamaz. Neyse eğitimlerden bahsedersek birkaçını yazayım :

* Toplam Kalite Yönetimi
* 360 Derece Performans Değerlendirme
* Stratejik Yönetim
* Finansal Yönetim
...

Ve daha çeşitli eğitimleri mevcut. Benim şahsen hoşuma gitti siz de faydalanabilirsiniz bu ücretsiz fırsatlardan. Böyle eğitimler evden ve ücretsiz bir şekilde sitesine ziyaret ederek kolaylıkla alınabilinmesi insanlığa çok faydalı bu şekilde herkes kendini istediği konuda daha iyi geliştirme imkanı bulmuş oluyor. Sertifikaların katılım belgelerinin bir önemi yoktur. Önemli olan kişide o yeterliliklerin bulunmasıdır. Ki bu da iş yaşamını doğrudan etkiler eğer siz bir konuda yetkin ve uzman derecesinde bilirkişi iseniz burada sizin sertifikanız ancak süstür. Demek istediğimi eminim anlamışsınızdır.

Bu eğitimlerin yazarı siz de olabilirsiniz ve para kazanabilirsiniz. Bu sayede küçük de olsa bir kazancınız olur. Yani oturduğunuz yerden para kazanmak gibi :)
Bağlantı linki aşağıdadır :

http://www.iienstitu.com/

Faydalı olması dileğiyle ☺☻♥