15 Ocak 2015 Perşembe

Counter Strike 1.17 Duvarın Arkasına Geçme

Merhaba arkadaşlar Counter strike oyununda hileler bitmiyor. Bu hangi duvar derseniz counter terrorist base dediğimiz yerde. Yani ct' lerin doğma yeri. Oradaki duvarın tekrar üzerine çıkıp belli bir yerden aşağı indiğinizde yerde görünmez bir zemin var oraya basabiliriz. Ve ben bastım biraz ilerledim ve tam da o yerden tüm ct base görülüyor. O yere girip oradan ct baseye giren tüm terroristleri vurabilirsiniz. Hem de ruhları duymadan şimdi bir fotoğrafla nere olduğunu göstereyim.

İşte tam bu yerden biraz ileri yürüyerek aşağıya indiğimizde yere düşmüyoruz ama burasında da duvardan çok uzağa gitmemek lazım düşülebilir aşağı indiğimizde köşeyi döneceğiz ve demek istediğim yeri göreceğiz.

Evet görüldüğü üzere şu anda o duvarın dibindeyiz biraz yavaşça ileri yürüyüp köşeyi dönünce demek istediğimi anlayacaksınız tüm ct basenin görülebildiği bir yer çok stratejik bir nokta.


Evet artık dediğim yerdeyiz buradan çoğu yer görünüyor. Böyle hatta gizli bir sniper gibi head shoot atabiliriz. Bu kısımdan aslında gene tünele iniliyor fakat bunu pek yapamadığım için anlatamam. Tünele ben diğer taraftan geçebiliyorum. Size de oradan geçmenizi tavsiye ederim hile değil aslında bunlar oyun içinde haritadan kaynaklanan bazı açıklarda diyebiliriz. Neyse bugünlük de bu kadar.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere ☺☻♥.