27 Aralık 2014 Cumartesi

Kıştaki İlk Yaz'ım

Kış ayında yazdığım ilk yazım.
Merhaba. Bugün bir inkılaptır bu blog için. Çünkü artık makale ve yazılar bilgiler görüşler paylaşacak okuyucu kitlesiyle. Çoğu kişinin dediği gibi yazısı çok olan blog daha iyidir. Biraz kendimden bahsedeyim. Ben pek kitap okumayan biriyimdir. Bu nedenle yazdığım yazılarda çok küçük kelime haznem ile size başta bir şey veremeyeceğim. Fakat, bunun büyük bir eksikliğini yaşadığım için başta kendime ve sonra sizin için kitap okumaya karar verdim şuan.
Bu paylaşacağım yazıları bazen bilim bazen yorum bazen de bambaşka bir şey olabilir dolayısıyla konumuz ve yazılarımız zengin bir blog olacağız. Sıkıntı olsun diye değil maddi gelir kapısı olsun diye (ve biliyorsunuz size bir hizmet oluyor bu arada. Hadi gene iyisiniz.☻) tabi ki adsense amcadan umarım. Bu blogda sizinle aslında hayallerimden olan bir güvenlik yazılımı ya da kendi ürettiğim bir işletim sistemini, google gibi yaygın ve popüler bir arama motorunu, bazı yaptığım küçük mütevazı yazılımlar olacak umarım. Her şey emekle olur bu emeği de göstermeye gayret edeceğim nasip olursa . Aslında Türkiye'nin daha ilerlemesini herkes ister teknoloji olsun başka alanlar olsun olmalı. Başladı artık bir ilerleme var büyük bir ilerleme hem de, ama gayret ve emek olmadan olmaz hiçbir şey. Millet olarak alınmayın ama BAŞTA BEN olmak üzere biraz üşengeç olmamız nedeniyle yapılamadığını düşünüyorum. Ama herkes bizim gibi olmadığı için evet bugün büyük bir ilerlememiz var bence. Neyse bu kadar yeter tehlikeli bölge olmaya başladı sanki. Yarın gazete veya televizyonda bir cevap görmek istemiyorum. Kusura bakmayın ben cahilim kitap okumuyorum herkesi kedim gibi sandığım için böyle dedim. Konuyu değiştireyim başlık hoşunuza gitti mi? düşündüm bu çıktı en son neymiş? " kıştaki ilk yaz'ım" benim hoşuma gitti aslında başta sadece ilk yazım koyacaktım baktım hava soğuk dedim böyle olsun. Neyse çok üşüdüm ellerim yani yazmaktan kış sonuçta ☺☻♥ .
Bu arada bu sembolleri nasıl yaptığımı bir sonraki metinde yazarım artık. Görüşmek üzere sevgili okuyucularım. Popüler bir blog olursam bir gün üyelerime üye olma hediyesi gibi bir ödül düşünüyorum. Ya da başka bir şey plan yapabilirim. Geleneksel bir söz düşünüyorum her yazımın sonuna eklemek için ne yazabilirim diye düşünürken aklıma şu gelir: "Hayatta iken her şeyi düşünelim.Yani limit alalım. Limit mutluluk sonsuza giderken hangi sonucu bulduğunuz önemli " diyorum. Sonuçları yorumlara yazarsınız. Görüşmek üzere :)