1 Mart 2015 Pazar

Samsung Galaxy Y'nin Performansı

Merhaba arkadaşlar. Ben de bir samsung galaxy y kullanıcısıyım. Ve bugün sizlere bir performans değerlendirmesi yapacağım. Bildiğiniz gibi bu telefon gerçekten kullanışlı gerek internet gerekse telefon özellikleri açısından standart bir telefon diye biliriz. Bununla birlikte hafızası da kullanışlı ama az olması sebebiyle yüksek boyutlu birkaç uygulama yükleyince hemen doluyor. Ve yeni uygulama yüklenmiyor. En güzel özelliği sd kartta yüklenen pdf dosyalarını okuması, ve pdf kitapları açması , bunlar haricinde word,excel ve power point gibi microsoft office uygulamalarını çok rahat açabiliyor.


Bu özelliği ile iyi bir + puan veriyorum. Arama yapma mesaj gönderme de normal ve standart bir telefon gibi. Ama radyo ve müzik dinlerken ses kalitesi baya iyi mesela bir eski nokia telefon ile kıyaslarsak süper kalitede müzik dinlenebiliyor.

Şık ve küçük tasarımı ile göz dolduruyor. Ama şuan çıkan yeni telefonlara göre biraz kalınlığı var ama gene de güzel. Kullandıkça kenarlarındaki beyaz şeyler dökülüyor duvar gibi ama zararı yok. Boşuna öyle cilalamışlar yani. Arkası güzel metalik grey diyorlar ya işte ondan plastik ama tırtıklı olduğu için elinizden pek kaymaz. Bir kaç kere yere düşürdüm ama bozulmadı ki bu da iyi bir özellik. Çünkü bazı telefonlar vardır, yere düşünce hemen dağılır. Onlardan değil bence. Neyse ben seviyorum. Ama dahili hafıza biraz daha olsa daha iyi olurdu uygulamalar için. ☺☻♥