28 Aralık 2014 Pazar

Klavyedeki Bilinmeyen Semboller

Bilgisayar sembol klavyesi
Merhaba arkadaşlar.Bugün size klavye üzerinde yapabileceğiniz bir önceki yazımda da yaptığım semboller var bu sembolleri şekilli isim yazma, msn isim yazma veya şekilli nick yazma diye tabir edeceğimiz bazı semboller göstereceğim. Ve bu sembolleri nasıl klavye ile yapacağınızı anlatacağım.
Aşağıdaki adımları yapmanız bu şekilleri yapmak için yeterli olacaktır:


*Öncelikle sadece alt yazan tuşu bulun ( yani "alt gr" tuşu değil sadece üstünde "alt" yazan tuşu ) bulduktan sonra işiniz kolay çünkü bulamayanlarda var oyundan biliyorum ☺.

*Şimdi mesela ☺ şekli yapmak için önce alt tuşuna basın , bir eliniz alt tuşuna basarken diğer eliniz de 1 sayısına bir kere basıp çekin ve sonra "alt" tuşundan da elinizi çekin.Ve işlem tamam artık şekil ekrana çıkmıştır.Bunu sırası ile takip edip aynı yöntemi başka semboller için de yapabiliriz nasıl tabi ki sayıyı değiştirerek 2,3,4......vb. şekilde istediğiniz sayıyı deneyin her seferinde farklı bir sembol çıkacaktır karşınıza.

**ÖNEMLİ NOT: BU SAYILAR HARFLERİN ÜSTÜNDEKİ 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 DEĞİL SEMBOLÜ ÇIKARAN SAYILAR KLAVYENİN SAĞ TARAFINDA OLAN TUŞ TAKIMININ SAYILARI OLAN 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 DIR .(TELEFONA BENZEYEN) 

Bu küçük uyarıdan sonra artık daha çeşitli sembollerin listesini verelim :)

☺☻♥♦♣♠•◘○◙♂♀♪♫☼►◄↕‼♪¶§▬↨↑↓→←∟↔▲▼ "#$%&'().*~{}|AîT┘£do┼3¦q611123ÈmÄ╚hÄ╚╔╩╦┬)├─┼╠═¤ª╬ÈËÍÎÏ┘┌█▄¦Ì¥¥ÓßÔÒõÕµÚ×ÛÜÛÙìÿ¯´­±¾
&¶§÷¸°·¹¨·¹³²§■ 


evet Ben sayıları harfleri atladım ve sıkıldım için bu kadar şekil buldum nasıl ? Bence iyi sizde istediğiniz şekilde oluşturabilirsiniz. İlk buları yazarken sırayla gittim önce 1 sonra 2 falan zart zurt işte şimdi bazı isim şekilleri çıkaracağım :)

☺☻♥  nick(isim) ♥☻☺ 

☼☼☼►►   nick(isim)   ◄◄☼☼☼

↕↕‼↕↕   nick(isim)  ♫►♫►

♫♫♫     nick(isim)      ♪♪♪♪

◙◙◙◙◙ nick(isim) ◙◙◙◙◙

§§§§↨↨▬¶¶¶¶¶¶¶¶ nick(isim)  §§§§↨↨▬¶¶¶¶¶¶¶¶


Neyse işte bu şekilde tüm kombinasyonları almam hiç heyecanlanmayın bu kadar emek yeter bugün yarın ne konuşsak acaba ... Buldum Google Analitics'ten bahsedeceğim baka baka sizde kullanın tavsiyem ama başka araçlarda var sitemeter gibi neyse kapanış sözümüze dönelim :
Hayatta iken her şeyi düşünelim.Yani limit alalım. Limit mutluluk sonsuza giderken hangi sonucu bulduğunuz önemli 
Diyorum iyi geceler cümleten :).