7 Haziran 2015 Pazar

MEB Kurs Dökümanları

Megep
Merhaba arkadaşlar. Bugün size megep adı verilen uzun adıyla "Mesleki ve Teknik Eğitim Programlar ve öğretim metaryelleri" ni tanıtacağım. Bu milli eğitim bakanlığının hazırladığı kendinizi geliştirebileceğiniz ya da yeni bilgiler edinebileceğiniz ya da yeni bir meslek, hobi için ulaşabileceğiniz en faydalı ve geliştirici içerikler sağlayan bir web sitesidir.
Bu websitesinde pdf şeklinde çeşitli eğitimlerin dökümanı mevcuttur. Bu eğitimler bir çok alana ayrılıyor. Yazmaya üşendim açıp bakın siteye sadece bilişim teknolojileri için yazıyım :
* Açık Kaynak İşletim Sistemi,
*Ağ sistemleri ve yönlendirme,
*Bilgisayarlı devre tasarımı,
*Bilişim Teknik Resmi,
*Bilişim teknolojilerinin temelleri,
*Elektronik uygulamaları,
*E-Posta Sunucu,
*Gelişmiş İnternet Uygulamaları,
*Grafik ve Animasyon,
*İnternet Programcılığı,
*Mesleki Gelişim,
*Mesleki Yabancı Dil ( Bilişim )
*Nesne Tabanlı Programlama
*Paket Programlar,
*Programlama Temelleri
*Sistem Bakım ve Onarımı
*Sistem Kontrol Uygulamaları,
*Sunucu İşletim Sistemi,
*Sunucu İşletim Sistemi ve Ağ Güvenliği
*Temel Elektronik ve Ölçme,
*Veri Tabanı,
*Veri Tabanı Organizasyonu,
*Web Tasarımı ve programlama,

Şeklinde bir sürü alanda daha pdf modüller mevcut bu modüllere emek vererek çalışan biri bu alanlarda gelişebilir. Süper hazırlanmış bence bu içerikler. Bu yüzden tavsiye ediyorum. ☺☻♥.
Web sitesinin Adresi : http://www.megep.meb.gov.tr/